divendres, d’agost 17, 2007

Al sortir tanca la porta


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Què passaria si...

...donessis per bona la tela superior i la del mig i eliminessis la inferior ( la porta )

Jo hi veig resultats, si les considero per separat... Per exemple, l'una al costat de l'altra

Encara una altra cosa : a la superior jo hi trauria les dues franges magenta i verdblavosa que hi ha a la dreta i a l'esquerra

Diguem que les raons d'això que et dic respondrien a la eliminació de qualsevol referent no pictòric que crec que entorpeix la lectura pròpiament del treball

Fixa't : hi poses l'anècdota del títol, obligada pel qual, hi afegeixes la porta inferior i, al de dalt hi poses uns codis de colors a dreta i esquerra que sembla que vulguin dir alguna cosa i que es mengen tota l'atenció que es mereix la zona central, que és la més delicada i feta de coses vistes i no vistes, molt subtils...

D'aquesta manera deixaries a l'emoció parlar amb l'emoció en el silenci de l'emoció...

...dels colors, de les transparències i de les formes més enllà de les mateixes formes

Anònim ha dit...

Tot i respectant plenament la intencio original, considero (sense cap autoritat, clar) molt encertades les reflexions.

qué dificil es opinar i reflexionar sobre un quadre amb l´autor.....un exercici que feia amb la Blanca).

El contrast del conjunt amb la porta, no se si es justifica, quan per ell mateix te una llum i un colors propis, la lateralitat dels colors no cal ser remarcada, cert, per el marc, ja hi es molt clara en el quadre. Es facil de dir tot aixo quan un ho ha dit i un altre ho ha pintt....

pere

Carme ha dit...

lo que un fa no es lo que l'altre veu!el qui o fa no ho veu igual que el qui ho mira o al revés!i lo important es aixo que cada un es monti la seva historia d'una imatge, independent-ment de si agradi o no!

Anònim ha dit...

efectiva i afortunadament, no? (csqd)
pere